Rectangle 33
Major Access Point

What is it?
Recovering data
for logging into MAP

Cancel
Индивидуальный запрос

С заданными параметрами расчет выполнить не удалось. Оставьте заявку на индивидуальный расчет, мы ответим в течение часа.

Quality Management System


Our company has an efficient quality management system, developed in accordance with the requirements of ISO 9001-2011 standards.

For us, ISO quality certification is not just another certificate on the wall, it has a deep practical application in all areas of our business.

Our motto “Moving forward, Attention to details” brilliantly reflects our policy of constant development in the quality service and attention to the needs of all our customers.

The basis of our quality is the demands coming from our customers and partners. In relationship with our customers, partners and suppliers we create close and confidential business atmosphere with main goal to find the best mutual benefit solutions.

We are proud of our company! Our reputation as a high quality service organization rests on customer satisfaction, calmness and confidence in our work.

Our Quality Management System (QMS) department constantly implements following procedures:

  • Monitoring customers’ satisfaction of all our services
  • Developing corrective and preventive actions
  • Regular assessment of personal customer managers’ KPI and performance of all offices and departments engaged in service providing
  • Development of quality standards, company regulations and instructions;
  • Business processes optimization

We would be grateful if you send your comments, suggestions or any other information concerning quality service via e-mail: quality@mjr.ru or leave your feedback.

Эффективная логистика с Major несмотря ни на что!
Уважаемые Клиенты, Партнеры и Коллеги, компания Major Cargo Service готова к любым условиям и окажет Вам логистический сервис под Ваши потребности или предложит альтернативные варианты, без потери времени в сроках ответов или качестве оказываемых услуг, в том числе и в период, начиная с 30.03.2020 г.
Одновременно с этим вся структура Major работает, соблюдая Законодательство и учитывая актуальные Приказы Правительства.
Сотрудники компании выполняют все необходимые меры предосторожности, препятствующие распространению вируса:

удаленная работа, дезинфекция помещений, личная гигиена, самоизоляция и прочие (подробную схему введенных мер по запросу предоставит каждый менеджер компании).

Команда Major Cargo Service исполняет и продолжит исполнять все обязательства перед Клиентами и Партнерами по движению грузов в полном объеме, все грузы будут обработаны и доставлены.

Возможности и цифровизация внутренних процессов Major Cargo Service позволяют принимать Ваши запросы и заявки на услуги 24/7 даже в формате удаленной работы вне офиса сотрудников Компании, сохраняя привычный Клиентам уровень сервиса

По вопросам отправки груза или с заявками на расчёт стоимости логистических услуг вы можете обратиться на номер нашей горячей линии
или отправив заявку на почту
Всегда рядом, Команда Major Cargo Service